Fra de gamle klubblade!

Efter at jeg forleden dag sad og kiggede lidt i Præstø Skakklubs gamle støvede klubblade (ja det var dengang før Internettet), opdagede jeg mange sjove og pudsige historier, og syntes det var synd hvis de skulle gå i glemmebogen. Derfor vil jeg i tiden fremover forsøge at viderebringe disse indlæg på den nye side ”Husker du?”. Jeg stødte også på en masse turneringsresultater, så jeg vil også forsøge at opdatere vores turnerings sider.

Noget af det I kan glæde jer til er bl.a.; referater fra vores Uetze besøg, bymesterskaber, julefrokoster, klubmestre i Præstø siden 1948, Åben juleturnering samt mange andre små indlæg.

Er der nogen i klubben som også er i besiddelse af noget historie af en eller anden art fra eller om Præstø Skakklub, så vil jeg gerne høre nærmere. Lad os få det på hjemmesiden, inden det er for sent og glemt for altid.

Jeg håber I synes det er lige så interessant som mig – Morten/16.08.05