Klubleder med mere…

Som man kan læse i skakbladet nr.7 på side 4, tilbydes der nu kurser fra DIF til skakklubberne (og alle de andre foreninger). Vi er så heldigt stillet i Skakklubberne, at vi kan deltage gratis, da DSU og hovedkredsene betaler omkostningerne. For vores vedkommende vil det foregå i Brøndby. Skulle der ikke være et par medlemmer som kunne være interesseret i at lære lidt mere... Jeg er klar til også at tage med. Jeg synes bare vi skal være et par stykker. Der er deadline for tilmelding til kurserne på søndag d.9/10-05. Lad os finde ud af hvilket kursus der er mest interessant.

Jeg vil også hermed opfordre til at nogen i klubben, tager turneringslederlicensen. Det gøres ved et brevkursus på 8 lektioner. Klubben betaler gerne kursusafgiften på 150,- kr.

Der er også kommet en ny licens som kampleder. Det vil sige at man bliver uddannet til at afvikle holdkampe i holdturneringen. Kursusafgiften er 50,- kr.

Kom nu ud af busken. Husk at det er sammen, at vi gør en god klub.

Skriv endelig hvis der skulle være nogle spørgsmål.

Mvh. Morten