Urmatch i Køge

Gode skakvenner!

Så er det Køge Skakklubs tur til at lave kuk i tidspunktet for afvikling af den årlige venskabsmatch mellem Haslev, Køge, Præstø, Skovbo og Østsjællands skakklubber.

I år er det Køge Skakklubs tur til at ligge under for reglen om primær behov på skolelokaler. Jeg havde ellers i meget god tid reserveret rytmiksalen på Ellemarkskolen, da jeg ikke mente, at vi kunne være i vores egne lokaler, hvis der kommer så mange, som jeg håber på.

For 3 uger siden fik jeg så at vide, at skolen selv skulle bruge salen, så siden har jeg været på jagt efter et lokale, der kan rumme os den 5. oktober. Det er desværre ikke lykkedes for mig, så jeg har været nødt til at skubbe matchen til den 19. oktober.

Det bliver så i teatersalen på Søndre Skole, Rasmussensvej 23, 4600 Køge, at vi skal være. Vi skal mødes klokken 19.00. Jeg vil gerne have antallet af deltagere mailet eller ringet ind senest søndag den 17. okt., så jeg ikke skal bruge meget tid på planlægning tirsdag aften i Køge.

Jeg håber ikke, at det har givet jer meget besvær og er glad for, at jeg ikke fik meldt den egentlig dato ud.

Altså:

Urmatch i Køge